Tuesday, August 2, 2011

Untuk orang yang saya sangat ADMIRE. I Love You. Hehe


Kalaulah saya boleh bagitau dia sekarang yang saya suka dan minat dia kan best. Sudah lama saya pendam perasaan saya ni sama dia. Kalo ikut hati memang saya mau cakap, tapi saya tau apa kesan dia, kalo dia pun suka sama saya tiada masalah, tapi kalo dia lansung tiada perasaan sama saya kompom dia akan menjauhkan diri dari saya..~_~



Sudah lama saya minat ni orang, dari saya sem 2 lagi sampai lah saya sem 7. Maksudnya sudah 2 tahun lebih saya simpan perasaan saya sama dia. T_T  saya selalu curi2 tengok dia dulu, suka p melawat fb dia. Tiap kali dia tukar profile pica tau org tag dia gambar mesti saya p tingu. Sebab sa mmg suka dia dr dulu sampai la skg. Dari zaman friendster lagi. Kalau jumpa dia depan2, saya terus rasa happy gila2. Perasaan suka yang sukar untuk di ungkap J mcm n. Saya suka feeling.






Hei kalo boleh macam ringan saja tangan saya mau sms dia, tapi apa blh buat saya tidak berani. Nanti free2 kena cakap ada ada fesbuk mau juga main sms. Nanti sia2 kena cakap perigi mencari timba..XD



Satu hari nanti kalau ko masih single Mr KFC, dan saya sudah bersedia untk cakap, saya akan kestau juga feeling saya sama ko. Sekarang ni belum ada keberanian lagi. Saya main hint2 tidak tau ko dapat tangkap atau tidak...:-P



Orang tua2 cakap, kalau sudah jodoh tidak ke mana juga..ahakz mulai esok kena mandi bunga la ni tau. Supaya ko jatuh sinta sama saya.XD








Tunggu saya sudah lawa dan slim lah, baru saya betul2 p mengurat sama ko ar MR KFC. Hehehe kalo ko terbaca apa yg saya tulis ni bagus juga lah. Tidak Payah saya cakap sama ko lagi.. Aisyehmen ada orang perasan sendiri ni. Ciss bagus saya berambus daripada semakin menjadi2..XD 


4 comments:

Mizy Mizearly said...

hmm, hye sys . sa kc nsihat . bgu sys kc tau sejaa tu urng y sys suka dya . nti blkang2 hari mysal xd guna oo . xd pa lah bha kalo dya xd ada feeling y sma tp skurng2nya sys sudh kc tau kn . hehe :D

My Dear Carol said...

nda jadi mo kestau ni sbab dia ada sumandak sdah..aduii kaciwa sa..ingatkan dia single...hehehe

~NiZa Maksit~ said...

sweetnya ni entri..hihihihi ada sumandak ka sdh dia???bulum kawin ba 2..hahaha bulih lagi tu ging :)

*following u~

Martina Marius said...

i like ur blog....best! cerita menarik...truskan menulis

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates