Sunday, July 17, 2011

JERAWAT oh JERAWAT...

Sekadar gambar hiasan~ni bukan muka sa ar~


JERAWAT oh jerawat. Banyak2 tempat ko boleh p lawat,d muka saya juga lah ko p melekat. Saya benci ko JERAWAT. Stress ni sangat stress, banyak sudah produk saya pakai, dari murah sampai yang mahal2 tidak juga pandai hilang. Sabun papaya, susu kambing, safi, olay, d’wajah, sebamet, sabun herba, garnier, kotex,sunslik, lauriel~nah ambik ko~ semua sa sudah pernah cuba,x juga pandai hilang ni JERAWAT~. Celaka betul.Any tips??huhuhu

Saya jeles tengok muka orang yang halus, putih melepak tanpa JERAWAT, macam ringan saja mulut saya mo p tanya produk apa yg jorang pakai. sharing is caring bah kan..>_<

Saya mau p facial kasi hilang ni JERAWAT tapi besalah budak miskin belum kerja mana ada duit. Ada sesiapa boleh sponser di sini??tolong2 lah orang susah. Hehehehe

Dari dulu sampai sekarang JERAWAT sajalah masalah terbesar saya. Saya malu mau keluar, rasa macam mau bertapuk saja di almari 24 jam. Uwaaa kesiankan saya..T_T apa guna kalau badan sudah slim tapi jerawat d muka masih banyak.

Kalau lah boleh sa kasi halus muka saya pakai kertas pasir sudah lama saya buat. Huhuhu apa boleh buat, tunggu kerja lah baru saya usir kamu wahai JERAWAt ku yang tersayang tercinta~cilakak punya jerawat~. Stay lah kamu puas2 d muka saya sebelum saya operasi menghalau kamu dari home sweet home kamu ni..

5 comments:

Wynda said...

mandak.... sa pun ada masalah mcm ko... jmpa doktor pun da x bagi s aubat.. tp da suru sa pg kawin.... hahahhahahhaha.... tp besanya.. kalo 2 si kawan tetap tidak mau lari... 2 dr hormon badan ba 2^^ jan talampau risau ba... pandai ilang juga 2^^ durg bilang la^^

carolchs said...

dari sia 17thn smpai lah 20an...itu lah tu juga masalah sia. nda pandai habis2 jerawat. mcm2 juga produk diguna tapi come and go ja dia punya baik. tapi mcm urg bilang...bila makin mo meningkat umur, pandai kurang juga tu...so now in my early 30s, kira jarang2 sudah lah masalah jerawat. But seriously, sia cuci muka tida guna apa2 produk sudah ah...just use soft towel and water. itu ja. Tapi mesti cuci muka before tidur. :)

My Dear Carol said...

Wynda::hehehe tu la sa dngar lepas kawin tu jerawat pandai hilang..tp mcm mana jg kalo msh single mcm ni..hehehe ni la bestprend mmg x pandai mau lari..kawan sa begaduh..

Chegu carol::tu la,dulu sa bhenti pakai apa2 produk mmg ilang..tp tu parut dia g sa mls..pakai la kunun pncuci muka yg bikin kasi ilang parut..skalinya nah dtg balik..x sdah pndai ilang2 walau sa x pakai apa2..sedih btul sa..

Jaw @ MyGamanBorNeo said...

jerawat mmg bikin tensen, saya byk jerawat sejak umur 16 tahun. umur lepas 30 baru berkurangan. mmg x sempat mau cantik hehe

My Dear Carol said...

heheheh tu la yg sa tension kalo fikir tu..kalo sudah umur sa 30 an,telambat sudah sa mo belawa2..bagus kalo sa sdah kawin time tu..kalo belum kawin...adidid membujang la sa ni...heheh

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates