Saturday, August 6, 2011

KaciwaNya Hati Saya...Si DIA ada Yang Punya Sudah..

Kaciwanya hati Saya...Baru kelmarin saya post yang saya suka tu lelaki. Sekalinya semalam dia tukar profile pic dia sama seorang pempuan. Banyak lagi tu org p post n komen d status dia. Hayaa apa bulih buat lah. Teda jodoh sama dia. Mungkin dia terbaca post saya d blog ni, then dia tau saya suka dia trus dia tukar profile pic dia supaya saya putus asa sama dia. Nda apa lah, satu hari nanti kalau sudah jodoh x akan ke mana juga. Kuyak rabak hati saya, nasib saya nda juga telampau excited minat dan suka..kalo telampau excited kompom sa berendam d perigi ni tau..dasar perigi buta btul saya ni...sabar saja lah kawan..hadapi dengan SENYUMAN saja la..T_T

4 comments:

pol said...

jangan sedih2....klu da jodoh xkan kemana..tp... byk lg bha lelaki lain d dunia kan..hehe...so jan sedih..:)

Anonymous said...

Nda pa la. memang bikin kecewa jg tp mungkin ada org yg lebih sesuai dgn ko lg :). it's okay to feel sad and heartbroken tp yg penting u bounce back. i know u can :D

dea Hayati said...

astaga bgtu rupanya? aduii xpa2, kalo kna rejek bkn jg mati kn, mcm itu wyg ckp..' declare u luv b4 its to0 late'..nahh ok la bha 2. ko brni jg kn.

carolchs said...

macam pecah2 tu hati kena ampas kan? tiapa, once u got over it, mesti ko jumpa org yg lagi bagus :)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates