Saturday, June 4, 2011

Menyesalnya Kenal Org Mcm Ni.

      Kesimpulannya, sa benci ada perasaan macam ni. Sa terSUKA pada orang yang tidak sepatutnya. Memberi peluang pada orang yang lansung tidak layak. Prinsip sa memakan diri sa sendiri. "Tidak salah untuk mencuba dan tidak salah untuk memberi peluang". Cilaka sa rasa mcm kena sumpah ni. Saya telah berjumpa dengan orang yang tidak berguna, memberi peluang pada orang yg salah dan mencuba dengan orang yang takut. Last2 sa juga yang terluka sendiri. 


      Mula2 nampak mcm serius, tapi last2 dia berlalu tanpa kata. Sa rasa sakit hati tahap dewa sebab kena buat mcm ni. Buruk btul tu style buat mcm sa perempuan yang terhegeh2. But its ok bah, buat apa mau kejar org yang cuma singgah dlm hidup kita just untuk mau kasi main2 saja. Tidak apa lah sa percaya dengan KARMA. Anda akan dibalas seperti mana anda memperlakukan pada org lain. Semoga anda rasa apa yg saya rasa satu hari nanti.


     Beginilah org yg perasan hensem peminat tidak terkira pakai jari tangan trus d tambah lagi pakai jari kaki, Bah bagusla bah tu, sa pun undur diri lah. Sa tidak mau sudah terlibat dalam game ko ni. Abis sudah token sa. Lebih Baik sa jaga hati sa sendiri dari terluka lagi. Sa pasti, sa akan jumpa lelaki yg lebih baik, yang ada tangan, ada kaki dan ada otak untuk berusaha. Buat apa muka hensem kalo tidak berjaya dalam hidup...opss silap, Hensem ka???hensemlah kali  di mata peminat2 yg buta. Nasib mata sa sudah terbuka dan nampak kebenarannya. Haiz sudahlah tidak mau cakap lebih2 nanti ketulahan...
      
      Saya tidak Ok untuk hari ni, tapi sa percaya hari esok pasti lebih baik dari hari ini.

4 comments:

Anonymous said...

cry for him not. there'll always be a better person for u :)

My Dear Carol said...

Thanks darl.

Anonymous said...

believe in karma dear..what goes around comes around..kalo nda pun kau kc lams dia d jamabn.. smile owez k..sumil lagi kau senyum babeb :)

My Dear Carol said...

hahaha thanks babe...tu la..biar tuhan sja yg balas..:-)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates